Bli en del av universitets alumnnätverk

Det är enkelt att göra så att föreningen blir en del av Uppsala universitets alumnnätverk och använda alumnsystemet för föreningens medlemsregister.

Alumnföreningens styrelse eller arbetsgrupp behöver skicka in nedanstående uppgifter till alumnteamet:

  • föreningens namn

  • kortfattad information om föreningens mål och syfte med verksamheten

  • hur föreningens medlemsregister ska hanteras – av egen administratör med behörighet till alumnnätverket eller om alumnteamet ska bistå med att ta ut medlemslistor och göra utsökningar i föreningens medlemsregister, på begäran av föreningen

  • namn och e-postadress till föreningens kontaktperson

  • namn och e-postadress till föreningens ordförande alternativt den person som är sammankallande i föreningens arbetsgrupp

  • namn och e-postadress till föreningens kontaktperson i systemerande

  • namn och e-postadresser till övriga medlemmar i styrelsen eller arbetsgruppen

  • namn och e-postadress till den person i styrelsen eller arbetsgruppen som är anställd vid Uppsala universitet – i de fall föreningen är kopplad till en institution, en enhet, en centrumbildning, ett utbildningsprogram eller liknande vid Uppsala universitet

Kontakta oss

Kom ihåg att vi alltid finns här för att hjälpa. Tveka inte att kontakta Alumnteamet på info@alumni.uu.se om du har några frågor eller behöver stöd.

FÖLJ UNIVERSITETSBIBLIOTEKET PÅ

facebook
instagram
Chatten är stängd!